قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

من ودفترم

باز پنجره دفترم را می گشایم.تکرار لحظه هایم را بر او می نشانم.بر روی برگ.برگ دفتر من.هزاران

خاطره از خود میستانم.کودکی بودم که دفترکم متولد شد.من نوشتمو نوشتم.تا ان شد سرنوشتم.


می نوشتمو ومینوشتم.در لابه لای صفحات دفترم دنبال خود می گشتم.اما اکنون پیدا یش کردم.


اری من روی همان خط اول برگ.برگ. دفترم بودم زیر ان به نام خدا.زیر سایه ی ان عظمت .در کنار

انهمه رحمت.با انهمه بزرگی من مولوکولی بیش نبودم.


میخوام بگم دفترکم چه خوب شد که هستی.من ودفترم سند عشق را امضا کردیم.من ودفترم پیوند دل


دادیم.دفترم چه خوب شد که د رکنارمی.بدون اینکه سرزنشم کنی.بدون اینکه حرفهایم جایی درز کند.بدون


اینکه از من دلگیر شوی.یا انتظاری از من داشته باشی.ساکت وخاموش به حرفهایم گوش میدهی.ولام تا


میم نمی گویی.مگر من چه میخواهم.مگر تو چه میخواهی.گوشی شنوا.وسیع تر از شنوایی دفترم ندیدم.او


همیشه همدمم بود.یار ویاورم بود.مرا گوش میداد ودرک میکرد.بدون اینکه لحظه ایی مرا ترک


کرد.سالهاست من ودفترم زندگی ساختیم.یه کلام ختم کلام من عاشق دفترمم.من عاشق دفترمم


از:من ودفترم

نظرات 3 + ارسال نظر
من ودفترم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://daryayeehsas.blogsky.com

ممنون امید جان .از اینکه سر زدین خیلی خوشحال شدم.من عاشق نوشته های شمام امیدوارم ازتون درسهای زیادی بگیرم

♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام و درود
خوش اومدی به مجازی
براتون در ادامه راه آرزوی موفقیت و پایداری میکنم

ممنونم ناطق جان با این همه شعر قشنگتون ما رو هم راهنمایی کنین

امین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز
شعرهاتون حس نداره نمیدوم از چی حرف میزنی به نظرم باید جوری بیان بشه که زنده یه عشق یا ....... داشته باشه

سلام دوست خوبم...
ممنونم از تذکرت...
نمیدونم چرا حس نداره براتون سعی میکنم بعدی ها احساسی تر باشه.من از قبل همه این شعرا رو نوشتم.شاید رو کردنشون تو وبلاگ راهی باشه برای رسیدن به طبع وحس شعری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد