قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

چرا من ودفترم؟؟؟؟


میگن چرا من ودفترم؟؟؟


چرا  اینو اسم  گذاشتی؟؟؟


من ودفترمم عالمی داریم...


دنیایی داریم...


زیبا....رویا....بی همتا....


تعداد من ودفترام خیلی زیادن ...


به اندازه ی هر برگ عمرم نوشتمو گذاشتم...


ایننننننننننقد نوشتنو دوس دارم...


ایننننننننننقد دفترمو دوس دارم...که نگو...


تو دفترم فقط منم..خود خودمم..تک وتنها..


خالق هر سخن. صاحب هر ورق..مالک هر تجربه


اون ورق های سیاه وسفید.شرح حال دلم بود...


خاطرات و محفلم بود...ساده بگم فریدون میگه..


اگر احساس میگنجید درشعر...


بجز خاکستر از دفتر نمیماند...


وگر الهام میجوشید با حرف...


زبان از ناتوانی در نمیماند...


از:من ودفترم





نظرات 1 + ارسال نظر
ارزو دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام گلم واقعا تبریک میگم چون خودم هم عاشق این اسم هستم و یه دفتر دارم که اسمش همینه که با دنیا عوضش نمیکنمممممممممممممممم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد