قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

باران

ای اسمان ابی...


ای صاف وای بهاری...


باریدنت چه زیباست...


چون قطره های دریاست...


چون ان نسیم شب خیز...


چون پرواز پروانه...


چون مهتاب لغزنده...


چون دریای بیکران...


ای آسمان آبی...


همچون چشم بارانی...


ببار بر روی دنیا...


ببار بر روی کوه ها...


از:من ودفترم

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام

میگم لینکاتون رو اکثرش خراب گذاشتین ...

1- پترات
2-ستاره سرخ
3-رانیا
4-سمت خدا
5-دختر رویدری
6-اینجا رویدر است
----------------------------------------------------------
من که همشونو برا خودم درست کردم و وبشونو دیدم

واسه بقیه میگم ...


سلام...
اره هر کدومو که کپی کردم نمیاد ...
اونایی که دستی ادرس دادم .میاد ...
ممنون از تذکرت الان درستش میکنم..
راستی نظرتون در مورد شعر باران چی بود شعر از خودم بود

مسافر دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام

تو بحرش بری خوبن ...

مخصوص همین فصله ...

دستت درد نکنه ...

مرسی که لینکم کردین ...

منم لینکتون کردم ...

راستی فونت وبتون هم استاندارد نیست اگه حلش کنی

بهتره ...

اتفاقا رفتم تو وبتون گفتم چه وب شیکی دارین منم چون تا به حال با وب کار نکردم هنوز خوب تو دستم نیومده.حالا فونتشم راهنماییم کن چطوری باشه بهتر میشه شما رو فونت چند مینویسیهر مشکلی داش بگو حلش کنم.

ممنون...
بای...

مسافر دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

اسم لینکمو اینجوری بذار ...

▂ ▃ ▅ ▆ همنوای لحظه ها ▆ ▅ ▃ ▂

دخی رویدری دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.1660.blogfa.com

اره دیکه إخی دلت سوخت یخ روش بذأر تا بیشتر نسوزه حالا دلت خوب میشه نأراحت نباش ماهم یه روز میرسه بجایی سشوار أتو استفاده کنیم
در ضمن شعرت باران خیلی زیبا بود
ممنون بأزم بیائ ممنونت میشم

مسافر دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام

میگما کار با "ورد" برات راحته؟

اگه هست که راحت می تونی اول تو "ورد"

چیزایی رو که می خوای تو وبت بذاری

اول اونجا تمیز تایپ کن بعد اینجا الصاق کن

کم کم بهتر میشه ...

می بینم دستی به روی نوشته هات بردی ..

آفرین کم کم درست می شه ...

ما درخدمتیم ...

بازم هلو...
کار با وورد بلدم...یه کتاب کوچولو برا خودم تایپ کردم...
ولی تو وورد خیلی راحت نوشته هات رو دست کاری میکنن...
یعنی مطمعن نیست...میشه یه سوال خصوصی بپرسم؟؟؟
شما مذکرین یا مونث؟؟؟ببخشیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد