قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

میخوام از بارون دیروز بگم...


دلم میخواد اینقد بگم. که حال وهوای دیروز خودشو داد بزنه...


اما واژه هام نمیان..احساسم قفل کرده.بس که دیروز قشنگ بود ...


اما جای خالی خیلی ها.که نمیتونستن اون بارون رو ببینن...


چشمای منو بارونی کرد .وقتی اونجوری به اون سرعت بارون خودشو به زمین میکوبید...


گفتم ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...


نکنه داری برای اونا میباری.اونایی که نیستن ونمیبنن این عظمت رو..وکاش بودند ومیدیدن...


دیروز اون رحمت الهی  خود خدارو بهم نشون داد.اما افسوس اونی که خواستم باشه نبود...


اما شک ندارم اسمونم داشت برای اسمونی من میبارید...


خدای خودم...دیروز من تو رو از  زمین تا اسمون دیدم..و تو چه زیبا بودی ..و تو یه رویا بودی...


از :من ودفترم



نظرات 6 + ارسال نظر
فریناز جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

همیشه زیر بارون کسی رو که می خوای نیست پیشت...

اگه بود که دنیا خیلی قشنگ تره اینا می شد

سلام
حس خوبی دارم به این قالب
قبلا واسه خودم بود

تبریک می گم تولد شما و دفترتون رو

سلام دوست عزیزم...

خوشحالم کردی که احساسمو درک کردی...

واقعا ممنونم...

مرسی از تبریکت...

مرسی از احساست...

♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام
اره راس میگی بارون که می باره جای خالی عزیزترین ها بیشتر حس می شود !
انگار هوای بارانی فضای نبودن و جای خالی عزیزترها را حجیم تر می کند
و شاید به زودی علم فیزیک این را نیز اثبات کند . . .

سلام ناطق جان...

مرسی از احساست...

مسافر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام منو به رویدریهای خونگرمتون برسون ...

علی محی الدین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://aliazizi2012.blogsky.com/

سلام ممنون که هر روز به من سر میزنی

ارزو دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

بسیار زیباستتتتتتتتتتتتت

خیلی خوشحال شدم ارزویم...

واقعا برام جالبه.وعالیه که خوشت اومد.یه قوت قلب پیدا کردم.ممنونم بازم سر بزن.منم بهت میزنم میشه ادرست روبفرستی لینکت کنم

الهام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ http://hfme.blogfa.com/

سلام ممنون بهم سر زدی اجی

عالیییه خوبههههههههههههههههههه
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکتر بگیری و بلندتر بگی بمان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد