قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

ابوظبی................



ابوظبی شهر ودیار غربت

ای سرزمین لعبت

تو پاک وبا سخاوت

ای سرزمین نجابت

تو با انهمه.نظامت

ای سرزمین قامت

با لطف ان حلاوت

شیفته زروی ماهت

شهر ودیار غربت

با من بگو به صحبت

مسافری ازایران

میپذیری زیارت

ما میهمان تو هستیم

برات داریم شفاعت

به روزهای اخر

زدل کنیم وداعت

سپاس خود گوییم

زشکر ولطف نعمت

تو پاک با سخاوت

ای سرزمین نجابت


از:من ودفترم



نظرات 4 + ارسال نظر
Kh جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

من و پائیز کمی غم داریم
و کمی تاریکی!
طعم شبهامان سرد
رنگ دلهامان زرد
پر زخم
پر درد...
من و پائیز دو تا همسفریم
که به هم می بالیم
هر دو غمگین... اما
سرخوش از این حالیم!
باد
با قصه ی ما می رقصد
زندگی با دل ما می جنگد
برگها می ریزند
و زمین
به زمان می خندد!
کم کمک
می رسد سوز دی و بهمن ماه...
دل من اما
از همه ی دنیا
سیر!
با من خسته بمان
"فصل پائیز" نمیر...

Kh جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام. من دوستی جز تنهایی ندارم . وبلاگی هم جز قلبم ندارم که اونم ارزش سر زدن نداره...

سلام قلبها که ارزش سر زدن بیشتر دارن.
تازه

gxgbfv جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://hxg

ffruthye

افلاطون پاشائی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.radepayeto.blogfa.com

سلام
میشه اسم شاعرش رو زیرش بنویسید!؟
لطف میکنید

سلام...اسم شاعرش رو زیرش نوشتم .من ودفترم
شاعرش خودم هستم دوست خوبم
این وبلاگ فقط دلنوشته های خودمو مینویسم
هر جا نوشتم از من ودفترم یعنی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد