قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

رویدر من..........

رویدرم زیبا تویی 

رویا تویی 

عشق ونفس دلها تویی 

راز تویی 

نور تویی 

سر به اسرار تویی 

نور به انوار تویی 

 

 

از:من ودفترم




نظرات 4 + ارسال نظر
رعنا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.eshgholane20.blogfa.com

سلام گلم من امتحانام شروع شده کم میام گلمممممممممم
مرسی که بهم سر دی

باشه گلم
به امتحانات برس
برات ارزوی موفقیت وسر بلندی دارم
انشاالله پیروز وسر بلند بشی

Kh شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

شهر من کجاست؟
شهر من
در خطوط چشمهای شرقی کدام آشناست؟
با تمام روزها غریبه‌ ام
باغ بی پرنده
موج بی کناره
دشت بی بهار
انتظار . . . انتظار
کاش سهم من
از تمام کاخ ها و خاک ها
یک وجب بهشت
یک وجب پریدن از
سیم خاردار سرنوشت بود.

از جنوب غرب
تا شمال شرق
این خیابان های بی درخت
تیرهای بی پرنده ی چراغ برق..

صبحها : خمار
شب : جنازه‌ای میان شوره زار
صبح تا غروب
کار
کار
کار
روزهای خوب عمر من گذشت
بین این کتابها مقاله‌ها
در میان برگه‌ های خانگی
جستجوی هیچ
در میان صفحه های پوچ

حلقه‌ های پای بندی‌ام
مارهای روی شانه منند
کاوه‌ای بساز ای جناب کادحٌ الیه
این نیاز سر به زیر را بگیر
جراتی برای ماجرا شدن ببخش.

پلکهای من
زیر بار خستگی شکسته اند
خواب باش
ای شب کویرهای پر ستاره
آفتاب باش..
شهر من خسته است
از هیاهوها
از هیاهوهای غریب مردمانی چون کلاغانی چشم بسته
عقب مانده
عقب رانده
به قارقاری دل خوش کرده
شهر من
ملک خود را دست مشتی روباه و کفتار بسپرده
شهر من زیر آواری از آه مردان کمر خم کرده و اشک می ریزد
شهر من با مردمانش قصه ها از غصه ها دارد...

سلام دوست خوبم....
بازم ممنون

شما خیلی لطف دارین

مرسی از حضور گرمت
مرسی از متن های زیبات

دوست شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

خیلی زیبا بود ، ممنون از شما

سلام وممنون از شما که اومدین وسر زدین

Kh شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام... دوستی فقط یه کلمه ست...

چرا فقط یه کلمه میتونه معنای وسیع تری داشته باشه
میتونهارزش بالاتری داشته باشه
ومیتونه..............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد