قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

فقط دل به توبستم........


از:من ودفترم

نظرات 16 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ق.ظ http://http:/ssmoosavi@blogsky.com

عجب وبلاگ قشنگی داری

Kh یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

جز تو، که مرا منعکس تواند کرد؟ من خود، خویشتن را بس اندک مى‏ بینم.
بى‏ تو جز گستره‏ یى بى‏ کرانه نمى‏ بینم
میان گذشته و امروز.
از جدار ِ آینه‏ ى خویش گذشتن نتوانستم
مى‏ بایست تا زند‏گى را لغت به لغت فرا گیرم
راست از آن گونه که لغت به لغت از یادش مى‏ برند.
تو را دوست مى ‏دارم به خاطر فرزانگى‏ ات که از آن ِ من نیست
تو را به خاطر سلام ات
به رغم ِ همه ی آن چیزها که به جز وهمى نیست دوست مى‏ دارم
براى خاطر این قلب جاودانى که بازش نمى‏ دارم
تو مى‏ پندارى که شَکّى، حال آن که به جز دلیلى نیستى
تو همان آفتاب بزرگى که در سر من بالا مى‏ رود
بدان هنگام که از خویشتن در اطمینانم.
تو را به جای همه ی زنانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم، به خاطر نخستین گل
برای برفی که آب می شود دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت
دوست می دارم ...
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم
برای پشت کردن به آرزوهای محال
به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطر بوی لاله های وحشی
به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان
برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که ندیده ام دوست می دارم
تو را برای لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم
تو را به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید
دوست می دارم ...
اندازه ی قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم
تو را به اندازه ی خودت ، اندازه ی آن قلب پاکت دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای نخستین سلام
تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم
دوست می دارم ...
تو را به جای تمام روزگارانی که نخواهم زیست دوست می دارم... برای همیشه...

دوست گرامی واقعا قشنگ بود ممنونم که اومدی وسری به ما زدین

Kh یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

مهربانم !
روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دست زیبائی را خواهد گرفت.
روزی که کمترین سرود
بوسه است
و هر انسان
برای هر انسان
برادری ست.
روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند
قفل
افسانه ئیست
و قلب
برای زندگی بس است.
روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است
تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی.
روزی که آهنگ هر حرف، زندگی ست
تا من به خاطر آخرین شعر رنج جست و جوی قافیه
نبرم.
روزی که هر لب ترانه ئیست
تا کمترین سرود، بوسه باشد.
روزی که تو بیائی، برای همیشه بیائی
و مهربانی با زیبائی یکسان شود.
روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم ...

و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی
که دیگر
نباشم ...

مسافر یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام دوست من ...

چه خبر ...؟

راستی میبینم حسابی افتادی تو کار وب ...

آفرین ... تو این مدت خوبم پیشرفتی ...

رو عکسمه ندیدی ...؟

سلام دوست خوبم
اره حسابی راه افتادم
ببخشید چند روزی مشغله زندگی نذاشته بیام سر بزنم وجوابتونو بدم
عکس رو دیدم خیلی عالیه

اریان یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

خیلی عالی بود

رویدر باید به داشتنه چنین شاعری باید افتخار کنه

مرسی ممنون
رویدر به شما هم افتخار میکنه اریان جون

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام ممنون از دلنوشته های زیبایتان بعضی از شعراتون واقعا زیبا هستندو به دل ها ارامش میدن امیدوارم پایدار باشید.

سلام ممنونم
این احساس شماست که عالیه
مرسی از حضورت

بوی باران یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://تنهایی

سلام از اشعارتون خوشم اومده بهم ارامش میدن امیدوارم پایدار باشید

سلام
ممنونم شما لطف دارین
مرسی از حضورتون

مسافر دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام

دیدی ...؟

دیییییییییدم
عااااااااااالی
مرسیییییی

نور دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://سرزمین نور

بسیار عالی

زیزیگولو سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://mydream-23.blogfa.com/

قالب وبت ادمو آروم میکنه خوشم اومد مطالبشم خوبه اما نه به اندازه رنگه قالبت

ممنونم
شما لطف دارین
مرسی از حضورت

الهام چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://hfme.blogfa.com/

دل هیچکس نمی سوزد برای حال غمناکم
مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

سلام خوبی اومدم عالییییییییی بوددددددددددددد


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


سلاااااااااام الهام خانومم
مرسی که اومدی
ممنون از شعر قشنگت

Ebrahim چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.ebrahim35.blogfa.com

سلام گلم وبت مثل خودت قشنگه»آپم زود بیا...

سلام
ممنون که سر زدی حتما میام

حرف دل چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
من شما رو لینک کردم
شما نیز منو لینک کنید

سلام....
با افتخار لینک شدین

حرف دل چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
من شما رو لینک کردم
شما نیز بنده رو لینک کنید
متشکرم

harfehdel.blogsky.com

kh شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام بانوی من و دفترم. من شاعر نیستم اما شعر رو خوب میشناسم و می فهمم. یه توصیه کوچیک بهتون میکنم عزیز. ارزش تک تک کلماتی رو که به روی کاغذ میارین بدونین. سعی نکنین حرفهای دلتون رو در قالب شعر قرار بدین و بیان کنین. سعی بکنین همه ی پنجره های قلبتون رو به روی شعر باز بکنین. اونوقت خواهین دید که چطور چشمه ی ناب شعرتون فوران خواهد کرد و همه وجودتون رو شعر در بر خواهد گرفت مهربان. ازتون خواهش میکنم از کسی که خودش هیچ شناخت درستی از شعر نداره نخواین که توی این زمینه راهنمایی تون کنه. چون این شخص هیچوقت نمیتونه راهنمای خوبی براتون باشه و شاید بعضا از حسادت به استعداد نابتون شما رو به بیراهه هم سوق بده. من دارم میبینم که شما قلبی پاک و احساسی ناب دارین و استعداد خیلی خوبی در این راه دارین اما واقعا حیفه که ازش استفاده نکنین. شما قابلیت اینو دارین که موفق بشین عزیز.

سلام....
مرسی.....
شما واقعا لطف دارین......
ممنونم از محبتتون......
ولی من از یه نفر کمک خواستم که اونم به شعراش ایمان دارم.

باشماق یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://http:/bashmagh.blogsky.com

می شه بگی چطور ما هم از خط نستعلیق تو وبلاگمون می توانیم استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد