قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

غم جدایی...


غم جدایی تو برایم خیلی سنگینه 

مثل کوهی میمونه که رو دلم نشسته 

وقتی در یادتم.به یاد با تو بودنها 

دریای اشک زچشمم 

مثل سیلی میمونه 

دلم به راهی افتاد 

شدم دلداده ی تو 

شدم سر گشته ی تو 

شدی دل بر ده ی من 

شدی گم گشته ی من

نظرات 5 + ارسال نظر
حرف دل دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

عالی بود

هر کاری میکنم میبینم که اصلا نمیشه با شما رقابت کرد

واقعا اشعارتون فوق العادست

مریم سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://gh

روزگار ما سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
لطفا لینک کنید

roya1370.blogsky.com

montazer یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام دوست خوبم.ممنون که منو لینک کردین
لطفا زود به زود آپ کنید...همیشه بهتون سر میزنم

فاراکمید سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام. بسیار عالی و جالب بود نسبت به ماه قبلی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد