قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

اینو فقط تو میدونی....

چه حال وهوایی دارم امشب 

اینو فقط تو میدونی 

دل تو سینه ماتم دارد امشب 

اینو فقط تو میدونی 

دلم گرفته انگار 

چه حالی دارم اینبار 

نفسهام چقد سنگینه 

اینو فقط تو میدونی 

دلم از ته دل غمگینه 

اینو فقط تو میدونی 

 

من ودفترم

نظرات 4 + ارسال نظر
-:¦:- دریا -:¦:- سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://mohammadi-r.persianblog.ir

بعد از مـرگـم
قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید
من و دلـــم هیچ گاه
آبـمـان توی یک جـوی نرفت...

باشماق چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

وقتی به آسمان نگاه می کنی
ستاره ی من را هم ببین
که دیگر چشمک نمی زند

maryam پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://biryalniz.blogfa.com


درد دارد وقتی می رود.....
و همه میگویند: دوستت نداشت!!
و نمیتوانی به همه ثابت کنی....
که هر شب با عاشقانه هایش خوابت میکرد!!!!



یه زن یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ http://1-zan.blogsky.com/

سلام
بی تو هیچ کس تنهاییمو پُر نکرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد