قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

مقصد بعید.....

 

شبها وروزها را چه گفتم بسامان می شود

بگذرد غم شاد باش که گلستان می شود

گر بهار عمرت شد تباه و سیاه

تو مهربان باش که مهر ورزان می شود

ای دل غمدیده خود را مسرور ببین

زین نشد زان حال دوران می شود

من خودم زار و پریشان بودم اما

هان به قسمت واقف و جانان می شود

در بیابان گر به شوق عشق می نهم قدم

سرزنشها میشنوم .دل طوفان می شود

گر چه دردم نیز خطر دارد و مقصد نیز بعید

من امیدم بس به الله است که پایان می شود

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام

شب خوش
بله خیلی بده بی نتی
اما الان وصل شدم
خب شما هم که راحت میتونی بری دبی
پس چرا معطلی؟

سلام
شب شما هم خوش برادر
نه بابا به این راحتی هم نمیشه اقا رضا

رضا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

پسره اصفهانیه به باباش میگه پنج هزار تومن بده.باباش میگه چی , چهار هزار تومن؟
سه هزار تومن میخوای واسه چی ؟ بچه های مردم روزی دو هزار تومن میگیرن
با همون هزار تومن کنار میان , اونوقت تو از من پونصد تومن میخوای؟
بابای من سیصد تومن به من نمیداد که من بخوام دویست تومن بدم .
بیا حالا این صد تومن رو بگیر ... پسره نگاه کرد دید پنجاه تومنیه

رضا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

جملاتـی آموزنـده از نلسـون مانـدلا


زندگی، شگفت انگیز است فقط اگر بدانید که چطور زندگی کنید.

شجاعت مترادف نترسیدن نیست، بلکه شجاعت به معنای غلبه بر ترس است.

موفقیت پیش رفتن است نه به یک نقطه پایان رسیدن.

مهم این نیست که زیبا باشی زیبایی در این است که مهم باشی حتی برای یکنفر.

شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن.

دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.

خشم و رنجش همچون نوشیدن زهر و سپس، امید به نابودی دشمنان است.

بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی.

بقای دوستی ها به تفاهم متقابل وابسته است.

کوچک باش و عاشق، که عشق می داند آئین بزرگ کردنت را ...

ما هم به ذهن سلیم و هم قلب نیازمندیم. شکوه زندگی این نیست که هرگز به زانو در نیائیم، در این است که هر بار افتادیم دوباره برخیزیم.

آزادی به بریدن زنجیرها از دست و پا خلاصه نمی شود، آزادی به احترام گذاشتن آزادی دیگران نیز نیاز دارد.

اگر قرار باشد خون را با خون شست دچار بدبختی میشویم، ببخشیم اما فراموش نکنیم!

هیچ چیز مانند نحوه ی رفتار افراد یک جامعه با کودکان، شرافت آن جامعه را نشان نمیدهد.

از خدا پرسیدم: خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو. ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد