قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

بانوی قلم....

 

 

بانوی قلم بار دیگر قلم خود را بدست گرفت

 

به نام خداوند جان و خرد
بانوی قلم.توانست یکبار دیگر قلم دل را در عرصه کودک بر کاغذ وجود نهادینه کند.او بار دیگر قلمی از خود بر صحیفه ی روزگار حک کرد...و کتاب سه جلدی وی در عرصه ی چاپ رفت...
بانوی قلم هدف مقدس خود را اینگونه بیان کرد...
کتاب من ارمغانی است.برای خانواده ها.برای پدر و مادرهایی که دوست دارند از همان اوان کودکی نقش زیبای اسلام را بر لوح وجود فرزندانشان خاطر نشان کنند.کتاب من ارمغانی است برای مربیان مهد کودک ها و معلمانی که می خواهند متربیانشان کمکی باشند برای هدایت کودکان ...کودکانی که تا زنده اند و زندگی میکنند.در باغ اسلام شکوفا باشند
هدف من از تالیف این کتاب سه جلدی.1-این بود تا در اولین گام رشد کودکان .دستی باشم برای هدایت کودکان.
2-نهادینه کردن اسلام حقیقی در سرشت کودکان در حال رشد که ذهن پاکشان آماده ی هر نقشی است.
3-وبه انجام رساندن رسالتی که به عنوان بانوی قلم بر عهده ی من است.اینکه ذهن کودک را از ابتدای رشد به سوی حقانیت سوق بدهم قبل از اینکه افکاری دیگر را ملکه ذهن خویش کنند.

بانوی قلم

نظرات 4 + ارسال نظر
نوشته های من یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://ROYDAMAN.MIHANBLOG.COM

سلام منتظر چاپ جدید کتابتون هستیم براتون آرزوی موفقیت میکنم شما در وبلاگ نوشته های من لینک می باشید

سلام بزرگوار ممنونم از حضور گرمتون
ادرس وبتون اشتباهه نتونستم لینکتون کنم

پرورش سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ http:// moslemparvareshtompa.blogfa.com

احسنت استاد بر صلابت قلم شما. نویسا باشید ان شا الله تعالی. ..
مرحبا بر اینهمه ایستادگی
نقش زیبای قلم، آزادگی
مستدام در عرصه علم و هنر
افرین بر پاکی و این سادگی...
پرورش

صادقی از بستک سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ب.ظ http://merdono.mihanblog.com

سلام
بنده مشتاقانه منتظر چاپ کتابتان هستم .
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید .

سافت گذر دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ق.ظ http://ranginkeman-20.blogfa.com/

سلام
وب زیبایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد