قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

ای غزال رعنا....

 

 

ای غزال رعنا......


چو حلقه  آتشی اندر نهادم

که یاد تو شده میهمان یادم


 چه افسوس یاد تو از روی سیما

کند  بیماری دل را هویدا


زنم بر دل به خنجر نگاهت

چنان اشکی شوم در سوز آهت


دلم هرروزوهرشب تنگ دیدار

شده این خاطر از یاد تو بیمار


توچون آهی گذاشتی بردلم داغ

شبیه آتشی افتاده در باغ


 دلم زنجیر پابسته شده جان

چرادردی شدی بردل چرا هان؟


تمام خاطرت بردم من از یاد

بدور از خاطرت هستم من آزاد


تو آهی و تو دردی و تو داغی

تو بردی شادی ام مانند یاغی


بانوی قلم

لطیفه فاضلی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد