قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

رویدر من.....

 

 

خیر مقدم صد ادب و احترام 

خدمت شهردار و حضار گرام 

مختصر شعری به پیشواز شما

 مرغ دل پر میکشد همچون هما

 اسمان رویدرم را زنده کرد 

محفل و بزمی چنین تابنده کرد

 از کجا گویم من از شهر صفا 

از قلوب پاک و یا مهر و وفا 

اتحاد مردمش صدر کلام 

در عمل گویم زمصرع من پیام 

داده اند تشکیل گروههایی چنین

 بهر پیشرفت و بقای سرزمین

 انجمن از جنس فرهنگ و هنر

 با ادیبان شعله دارد چون قمر

 تیم ورزش بوده الفتح و صدف

 شد بنای همتی سوی هدف

 از بهار موسیقی گویم سخن 

ان نوای پاک نخلستان من

 از گروه ناب و فعال امید

 بر جوانانش گلستانی نوید 

رویدر من موج شادی من است

 گرمی شهر صفا بر دل نشست

 گرچه خشکی برزمینش رخنه کرد

اتشی میهمان قلب تشنه کرد

 لیک مرام مردم محبوب ان 

رونقی انداخته بر دلهایمان 

لطف حق یاری گر دستان ما

 سبزی باغ امید بستان ما

 فضل حق بر فاضلی بود اشکار

 شد لطیفه شاعر این ابتکار 

بارالها این شکوه را مستدام

 رویدرم را ده همیشه انسجام



بانوی قلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد