قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

آخرین قلم از شکوه عشق....


 

آخرین قلم از شکوه عشق....



مرا گریان تو خواندی خسته ام من

که بار هجر خود را بسته ام من 

نفهمیدی که سوزم سوز عشق بود

نکن جانا گلایه رفته ام من !


گلایه را تو مثل شعر سرودی 

تو گفتی آنچنان خواستم نبودی

نکن جانا گلایه از دل من 

تو که دار و ندارم را ربودی ! 


تو برعشقم چه حکمی کردی معلوم

که عشقم را هزاربار کردی محکوم

نفهمیدی تو راز آخرم را ...

که گفتم رفته ام اما چه مظلوم !


همیشه جانب حق را تو داشتی

به من گفتی درین وادی نساختی

نکن جانا گلایه رفته ام من 

که رفتی از دل و بدجوری باختی!


گلایه کردی و دادم غرامت 

ازین هجرم ندارم من ندامت 

بچالش بردی آن عشق و وفا را 

فقط گویم که دیدار تا قیامت !


لطیفه فاضلی 

بانوی قلم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد