قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

همه را هر چه من کردم دلم خواست...


 

 

 

اگر تا مرز خودسوزی رسیدم،

به دنبال غزال عشق دویدم ،

اگر مهر تو را کردم تقاضا ،

و گر یادت برای دل خریدم ،


همه را هرچه من کردم دلم خواست!


تو را گر من گزیدم یاورم را ،

یقین داشته خطایم داورم را ،

ز دل خواستم پشیمانی ندارم،

دلم محکوم کند گر باورم را ،


همه را هرچه من کردم دلم خواست!


اگر منت گذاشته این دل هردم،

و گر دیوانگی کردم من از دم ،

اگر چشمم فقط با تو فروزان ،

نفسهایم هماهنگ با تو کردم ،


همه را هرچه من کردم دلم خواست!


اگر هر وقت میایی بر دیارم،

چنان بویت به دل آرد گواهم،

اگر دل تا خبر از تو شنیده،

چو بال در آورد سویت پریده،


همه را هرچه من کردم دلم خواست!


 اگر بوسه دهم دست نسیمی،

گذارد روی لبهایت صمیمی ،

و گر دردم ز عشق نازنینت ،

برد هوش از سر عقل سلیمی،


همه را هرچه من کردم دلم خواست!


بانوی قلم



نظرات 1 + ارسال نظر
mehrab یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam

afarin be in ghalame ziba
afarin bar in tabe ravan

movafagh bashid azizam

man shoma ro ba ejazatoon link mikonam

sepasgozaram

سلام بزرگوار
ممنونم از حسن نیتتون
و از حضور گرمتون
نتونستم در وبتون کامنت بذارم ظاهرا مشکل پیدا کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد