قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

فقط خدا...خدا بود

 

 

 

فقط خدا ...خدا بود...


قلم تو دستهای من

دلم پر از سکوته

چه دیر یاد گرفتم

من باشم و خود من

صد دفه دوره کردم

این راه پیله بسته

نفس نداره نفسم

نفس هم شده خسته

دنیا رو خواب دیدم

دنیا ولی یک کابوس

من با خودم چه درگیر

سنگی هستم به شیشه

تیشه شدم به ریشه

ولی در این هیاهو

گرفتم از دلم یاد

دستی که می‌کند پاک

آن اشک چشم خسته

فقط خود خدا بود

الان به یاد یک چیز

شده دلم خجسته

فقط خدا...

خدا بود....

که در به روم نبسته

بانوی قلم

لطیفه فاضلی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد