قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

هوالخاق...

 

 

 

 

هوالخالق...


چو الله خالق هر دو جهان است

جهان روشن کند با نور حق او

چو من بنده شدم باید اطاعت

چنان شایسته ی رحمان کنم رو


ره شیطان مرا از راه خالق

کند دور و شوم درمانده محجور

برای توشه ی فردای خود من

گل از باغ عمل کارم.چو مامور


به نیکی من بگردم عمر خود را

چو نیکو من شوم در راه خالق

همی کعبه .همی طواف صاحب

قیام و سجده اش را من چه حاذق


بانوی قلم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد