قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

ای دلارامم خدا

ای دلا بر خیز و گو بار الها

رفت ایام وببر دست به دعا

درد و اه و سینه ی نالان من

سوختم از درد فراقت ای خدا

محرم سر و به اسرار دلم

کس نمیبینم کسی جز تو خدا

با دلارامت مرا دلها خوشست

کز بیادت گیردم دل ارام را

ننگرم ز سرو اندام .و زیبا روی

حال که دیدم ان ره تابانم را

صبر پیشه ام سختی شبها وروز

عاقبت پیدا کنم یارا تورا

خدااااااااااااااااااااااااااااااا

خداوندا تو را روزی هزاران بار شکرت که هستی

وقتی در عرصه سختی های زندگی میرسم

میبینم با اینکه مشکلم چقدر بزرگ است.

اما تو بزرگتر از همه چیز هستی.

هیچ ستونی محکم تر از تو نیست

هیچ چیز ارامش بخش تر از یاد تو نیست

هیچ چیزی لذت بخش تر از دوستی با تو نیست

وهیچ چیز با ارزش تر از عاشق تو بودن نیست

گاهی در لابه لای اندوهم تو را میبینم که به من خیره شدی

وگاهی در مشقت هایم احساس میکنم دستی از دور دستهایم را میگیرد

امروز دیدم که ان دست تو بود.

پس با تمام وجودم فریاد میزنم

خدایا شکرت که هستی