قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

عید امد وعید امد...باز وقت سعید امد


سال نو مباااااااااااااااااااارک

سالی سرشار از عشق .سرشار ازشادی

سرشار از سلامتی .سرشار از سرشاری ها براتون ارزو دارم

یادتون نره بهترین روزهااااااااااااااا رو برا خودتون بسازین

خبر.خبر.خبر.سال جدید اومده سال جدییییییییییییییییییید

شادی یادتون نره....خوشحالی یادتون نره

خبر خبر خبرعیدتون مباااااااااااااااااارک

عید اومدو عید اومد...

باز وقت سعید اومد...

احساس...

احساس میکنم  

اندرون قفسم 

تک وتنها یک نفسم 

احساس میکنم 

وجود من مرد 

جسم وجانم را  

او باخود نبرد 

احساس میکنم  

بی زبانم 

من نیازم زتو دارم 

احساس میکنم 

اهی در سینه ام 

دردی بی کینه ام 

فریادی دارم. 

خود را می بازم 

دردا که من در قفسم 

دردا که من یک نفسم 

من فریاد دلهایم 

اه دردهایم 

من آهم 

که خواهم 

نشان دهم خود را 

...................... 

 

 

من ودفترم

وقتی نویسم....

 

وقتی ز دل نویسم 

یا که شعری سرایم 

دل میگیرد ارام 

روح از جسمم ازاد 

مرغان عشقم 

زیبای هستی 

مثل پرستو 

یا که قناری 

وقتی نویسم  

از دل نویسم 

از جسم وجانم 

خسته روانم 

وقتی نویسم 

که دل خسته است 

حرمت جانم 

دیگر شکسته است 

انگه نویسم 

انگه سرایم