قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

توخوبی و پاک

توخوبی وپاک

برای همه ناب

حلال مشکل

طبیب مرداب

مرحم هر زخم

شفای هر درد

پس من چه

سهم من کجاست

بگو چرا دلم رهاست

سهم دل شکسته

جواب اشکهای ریخته

این اندوه سینه

بگو از کجاست کینه

تو خوبی وپاک

برای همه ناب

سرشاری وزلال

زهرسوالی جواب

زندگی برایت حلال

پس سهم من کجاست

بگو چرا همه چیز بی صفاست

جواب حرمت شکسته

برای این دل خسته

که غم دران نشسته

تو خوبی وپاک

برای همه ناب

زهر سوالی جواب

اما طاقت من طاق

نظرات 2 + ارسال نظر
سیستم تبادل لینک دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://link.9rang.com

سلام همکار گرامی

سیستم تبادل لینک هوشمند

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

behlul شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

بسیار عالی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد