قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

فصل برونگ


قبل از هر چیز باید بگم.به رسم عادت اسم تمام دلنوشته های خودمو میذارم شعر.پس قبل اینکه بازم بگم شعرام ...میگم نوشته های من شعر نیستن.نه وزن دارن نه قافیه.نه آهنگو نه حاشیه...

اما چون تو گفتن هر کدومشون خاطراتی نهفته.برای خودم با ارزشن.برا همین میگم شعرام...در حالیکه میدونم .فقط حرفای  تنهاییه ..سخنان یه دله...که از سالهست شروع کردم به نوشتن..تا به حال من ودفترم دوتایی بودیمو هیچ کس از حرفامون خبر نداشت اما حالا دفترکم رو اوردم گذاشتم تو وبلاگم..تو معرض دید همه..با همه ی انتقادا وپیشنهادا..من ودفترم که تا به حال از گل کمتر به هم نگفتیم.الان اومدیم جایی که......


                                فصل برونگ...


فصل برونگ هونه صفا ایورده...


هوای خشو صلح و.وفا ایورده...


آسمون ابی و ابرا سفیدن...


بلرزی تن دشمن که حسودن...


بوی خشو عطر خشو هوا خشن...


زمی تل وجاده تل وکوچی شلن...


چقد خشن که مردمم شلاشلن...


از:من ودفترم




نظرات 3 + ارسال نظر
میزبان مارکت چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://farsi.mizbanshop.com

نسل جدید سیستم های همکاری در فروش افتتاح شد! میزبان شاپ - متنوع ترین فروشگاه اینترنتی ایرانیان

مسافر پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم

این روزا سر شلوغ بوده ببخشین بهتون سر نزدم

می بینم راه افتادی دوست من ...

کم کم بهترم می شی ...

بهت سر می زنم ...

سلام دوست خوبم...ممنونم...

اره یکم دارم رو وبم کار میکنم ...

رها چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام. بسیار عالی بهتون تبریک میگم بخاطر وب زیباتون.موید باشید

سلام
ممنونم رها جان خوشحالم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد