قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

شده گاهی..شدم غافل..

شده گاهی شدم غافل

گرفتی باز دستم را

نشان دادی تو ای سبحان

مسیر بود و هستم را


به راه بندگی هربار

خطا رفتم چو دیوانه

زدودی تو گناهم را

کنم سجده به شکرانه


خطاهایم چو دیدی تو

پریشان گشتمو گریان

چه ستارالعیوبی تو

تو ای ذی الجود والاحسان

نظرات 3 + ارسال نظر
gandom پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://freefly.blogfa.com

ینو یکی واسم فرستاده:

می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه......... .......

رضا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

7 حقیقت پیچیده در مورد زنان

1- مهمترین چیز براشون امنیت مالیه

2- با این حال باز هم می‌رن خرید و لباس های گرون قیمت می‌خرن

3- با این که این همه چیزای گرون می‌خرن ولی هیچ وقت هیچی واسه پوشیدن ندارن

4- با اینکه هیچی واسه پوشیدن ندارن ولی همیشه شیک لباس می‌پوشن

5- با اینکه شیک لباس می‌پوشن ولی خودشون هیچ‌وقت راضی نیستن

6- با اینکه خودشون هم راضی نیستن ولی همیشه منتظر شنیدن تعریف آقایونن

7- با اینکه منتظر شنیدن تعریفن، وقتی آقایون تعریف می‌کنن اونا باورشون نمی‌شه !!


عجب پارادوکسی شده این موضوع.

رضا جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://na-bakhshoode2.blogfa.com

«طولانی‌ترین سفرها، حتی سفرهای چند هزار کیلومتری با یک گام شروع می‌شوند.» از «لائوژو»

«این را به تجربه فهمیده‌ام: بهترین راه برای اینکه بفهمید کسی را دوست دارید یا از او متنفر هستید، این است که همراه او سفر کنید.» از «مارک تواین»

«بارها و بارها دیده‌‌ام که آدم ها درباره میزان مسافتی که در یک روز یا در یک هفته طی کرده‌اند صحبت‌کنند، اما به ندرت دیده‌ام که آنها از آنچه طی مسافت‌ها دیده‌اندحرف بزنند.» از «لوئیز آمور»

«سفر مثل ازدواج است، بزرگ‌ترین اشتباه در آن، این است که فکر کنی همه چیز تحت کنترل توست.» از «جان اشتاین بک»

«همه آنهایی که عاشق سفر هستند، نمرده‌اند» از «جی. آر. آر. تالکین»


«تک‌تک جاده‌ها را رفته‌ام، بیشتر از این، خیلی بیشتر از این، همه این جاده‌ها را به شیوه خودم رفته‌ام» از «پل آنکا»

«سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند، زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی می‌کنند را کشف می‌کنید.» از «گوستا و فلوبر»

«در نقشه نیست، دنبالش نگرد، جالب‌ترین جاها در نقشه نیستند» از « هرمان ملویل»

«سفر کردن، فقط تماشا کردن و عکس گرفتن نیست، این تغییری است که پایدار است تغییراتی که سفر در شما ایجاد می‌کند در روح شما می‌ماند، شیوه زندگی شما پس از هر سفر تغییر می‌کند» از «میریام برادی»

«دلم نمی‌خواهد در سفر حس کنم در خانه‌ام» از «جورج برناردشاو»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد