قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید
قلم رسالتی است بر بشر

قلم رسالتی است بر بشر

قلم سرانجام ها را به رشته ی تحریر در می آورد.همانطور که تاریخ را به ما منتقل کرد.و آنگونه که خدای حنان سوگندش را در سوره ی نون والقلم یاد کرد.قلم و رسالتی که قلم بر عهده دارد ارزشمند است.واکنون قلم در دست بانویی است که می خواهد رسالتش را بسراید

هوالبصیر...

 

 

بی شک الله بینای پیدا و نا پیداست


هوالبصیر...


سحرگاهان به خود گفتم حدیث آن بصیرت را

بصیر تویی چه غافلم  چگونه من شدم گمراه

دعاهای سحرگاهان و اشکهای ندیم من

ندارد توشه ایی در راه که من هستم یک روسیاه

محبت های تو یارب .شده آن توتیای چشم

زحال خود پریشان هستم و هر دم بر آرم آه

چه نومیدم ز احوالم و صد امید به تو دارم

شدی بصیر به اعمالم.بصر کردی به حمدالله

بسی خجلت زده گشتم ز بارگاهت تو ای بینا

که از حق دور مانده ام شدم از راه حق گمراه


بانوی قلم

لطیفه فاضلی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد